Professionaalne hüdrotsüklite häälestamine

Pakume täielikku valikut kõigi kaubamärkide ja mudelite Veesõidukite häälestamisteenuseid, sealhulgas nii atmosfääri-kui ka kompressormootoreid.
Meie meeskond töötab välja individuaalseid projekte, mis võimaldavad teil saavutada hämmastavaid tulemusi, säilitades samal ajal mootori ressursi ja võttes arvesse omanike kõiki soove.
Erinevalt enamikust töökodadest, mis keskenduvad tõuke ja kütusevarustuse suurendamisele, püüame kõigepealt optimeerida mootori jõudlust, suurendades selle efektiivsust ja efektiivsust.
See lähenemine vähendab kompressori ja selle ajami koormust, vähendab kütusekulu, tagades samal ajal suure võimsuse ja kiiruse.
Kõiki meie projekte testitakse aktiivselt nii vees puhkamise kui ka ekstreemsetes olukordades.

Praegu on Yamaha ja BRP Veesõidukite liinil lisaks standardsele Stage1 ja Stage2 häälestamisele järgmised eksklusiivsed lahendused:

Kaubanduslik püsivara valtsitud seadmetele, mille võimsus väheneb 20-50% ja kütusekulu väheneb umbes 2 korda

Kaherežiimilised püsivara täieliku kahe võimsustasemega (Yamaha maailmas pole analooge), esimene režiim on vastavalt soovile konfigureeritav, sellel võib olla 50-100% tehase võimsusest ja samal ajal vähendatud kütusekulu 30-60%, tavapäraseks kasutamiseks, teine maksimaalse võimsuse režiim kõige dünaamilisemaks sõiduks.

Kaherežiimilised spordi püsivara, režiimidega erinevate impellerite/kütuse / temperatuuri jaoks

Ressursside püsivara hüdrotsüklitele BRP 260/300 vähendatud põlemistemperatuuri ja kompressori koormusega, et oluliselt suurendada Mootorite kasutusiga.Gorenje.

Püsivara madala oktaanarvuga kütusega töötamiseks ilma ressurssi vähendamata.

Ökonoomne püsivara tehase võimsustasemega ja kütusekulu piirkonnas 30%

Neil on Mootori termiline koormus vähenenud, kavitatsiooni ja veojõu juhtimissüsteemi tõttu puudub kavitatsioon suurtel koormustel, kütusekulu on vähenenud, Sport režiim aktiveeritakse kohe pärast käivitamist kaugjuhtimispuldiga kasutamiseks. Nõrkade hüdrotsüklite jaoks tehakse ka 2. etapi võimsuse häälestamine.

Sportlike nukkvõllide, ventiilide, tähtede jms püsivara, millel on täiesti ühtlane mootori töö, värbamisel pole tõmblusi, segu ideaalne koostis kõigis režiimides ja hea kütusekulu.

Stage 3 meie ainulaadse Mootori täiustuste komplektiga püsivara võimaldab teil saada 20-30% suuremat võimsust kui Stage 2 häälestamisel.

Tutvustame täieõiguslikku elektroonilist käivituskontrolli ja antibuxi.

Ainulaadne elektrooniline süsteem võimaldab teil kavitatsioonirežiimid täielikult kõrvaldada järsu stardi, lainetel, vahul ja järskudel pööretel sõitmise ajal ilma võimsust vähendamata. Õpetasime juhtseadet veekahuri rõhu kontrollimiseks ja selle optimaalse taseme säilitamiseks, mille tõttu libisemist pole, Start muutub intensiivsemaks ning maksimaalne "konks" püsib lainetel ja sõidab võistlusel teise Jeti taga. Kriitiline rõhu tõus veekahuris pärast hüppeid on välistatud, mis kaitseb komponente purunemise eest. Süsteemi saab rakendada mis tahes hüdrotsüklil. Absoluutne eksklusiivne, millel pole analooge.

Mugavuse huvides jagame häälestamise etappideks ja sõltuvalt nõuetest ja eelarvest. Oma hüdrotsüklit saab parandada järk-järgult.

Mõned meie projektid:

RXP/RXT/GTX300

Nende mudelite häälestamise variandid:

  • Stage 1 — 330-340 hj - ainult vilkumine, mitu juurdekasvu võimalust.
  • Stage 2 — 360-380l.s — Raudkonfiguratsiooni muutmisega, mis on suunatud maksimaalse efektiivsuse suurendamisele, tehase ülepuhumisel, vastab GP2 klassi nõuetele.
  • Stage 3 — 400 + hj-mootori ülelaadimise ja efektiivsuse parameetrite suurendamine, kütuse-ja Jahutussüsteemi tugevdamine, vastab GP1 võistlusklassile.

Täiendavad tarkvaravalikud: buksivastane süsteem, väändekaitse, veekahuri komponentide kaitse löökide ja kahjustuste eest pärast hüpet, pehme väljalülitamine, mitu võimsusrežiimi, täielik ökorežiim, ressursivõimalused Mootori ja komponentide tööea parandamiseks.

GTR215/230,GTX 230

Nende mudelite häälestamise variandid:

  • Stage 1 — 250-260L. s - ainult vilkumine, mitu juurdekasvu võimalust;
  • Stage 2 — 280-300l. s-püsivara koos raua konfiguratsiooni muutmisega, selle mudeli riistvaralised piirangud on välistatud, ilma ülepuhumist suurendamata;
  • Stage 3 - 330-350L.s — Mootori ülepuhumise ja efektiivsuse parameetrite suurendamine, kütuse-ja Jahutussüsteemi tugevdamine, vastab GP1 võistlusklassile.

Täiendavad tarkvaravalikud: buksivastane süsteem, väändekaitse, veekahuri komponentide kaitse löökide ja kahjustuste eest pärast hüpet, pehme väljalülitamine, mitu võimsusrežiimi, täielik ökorežiim, ressursivõimalused Mootori ja komponentide tööea parandamiseks.

BRP GTS(GTI)130-155

Nende mudelite häälestamise variandid:

  • Stage 1 — 150L. s - ainult vilkumine, tehase pihustid (mudeli GTI130 jaoks);
  • Stage 2 — 165-170l.s — Mootori komponentide paigaldamine firmalt gti155 + püsivara, mitu juurdekasvu võimalust. (Gti155 versiooni puhul on see esimene etapp);
  • Stage 3 — 180-200L.s — püsivara koos raua konfiguratsiooni muutmisega, mille eesmärk on efektiivsuse maksimaalne suurendamine, injektorite asendamine.

Täiendavad tarkvaravõimalused: buksivastane süsteem, kaitse väändumiste eest, veekahuri komponentide kaitse löökide ja kahjustuste eest pärast hüpet.

BRP GTS(GTI)90/SPARK

Nende mudelite häälestamise variandid:

  • Stage 1 — 110L. s - ainult vilkumine, tehase pihustid;
  • Stage 2 — 120L. s-Mootori/veekahuri konfiguratsiooni täiendav ümberkonfigureerimine;
  • Stage 3 — 130L. s-püsivara koos raua konfiguratsiooni muutmisega, mille eesmärk on efektiivsuse maksimaalne suurendamine, injektorite asendamine.

RXP/RXT/GTX 260

Nende mudelite häälestamise variandid:

  • Stage 1 - 280-300 hj - ainult vilkumine, mitu juurdekasvu võimalust;
  • Stage 2 — 300-330l. s-Raudkonfiguratsiooni muutmisega püsivara, mille eesmärk on maksimeerida efektiivsust, tehase ülepuhumisel, vastab GP2 klassi nõuetele;
  • Stage 3 — 350L. s-Mootori ülepuhumise ja efektiivsuse parameetrite suurendamine, kütuse-ja Jahutussüsteemi tugevdamine, vastab GP1 võistlusklassile.

Täiendavad tarkvaravalikud: buksivastane süsteem, väändekaitse, veekahuri komponentide kaitse löökide ja kahjustuste eest pärast hüpet, pehme väljalülitamine, mitu võimsusrežiimi, täielik ökorežiim, ressursivõimalused Mootori ja komponentide tööea parandamiseks.

YAMAHA VXS/VXR/FX HO до 2015г.в 180 л.с

Nende mudelite häälestamise variandid:

  • Stage 1 — 200-210l. s - ainult vilkumine, mitu juurdekasvu võimalust;
  • Stage 2 — 220-240L. s-püsivara, mille raua konfiguratsiooni muutmine on suunatud efektiivsuse maksimeerimisele, vastab GP2 klassi nõuetele;
  • Stage 3 — 250-260L.s — selle mootori maksimaalne võimalik võimsus saavutatakse sisselaske-ja Väljalaskesüsteemi täieliku ümberkujundamisega, tsükli täitmise olulise suurendamisega, kütusesüsteemi ja Jahutussüsteemi tugevdamisega.

Täiendavad tarkvaravalikud: buksivastane süsteem, kavitatsioonikaitse, väändekaitse, 2 lülitiga võimsusrežiimi, täieõiguslik ökorežiim igas etapis.

YAMAHA VXR/VXS/GP1800 HO 180 л.с 2015+

Nende mudelite häälestamise variandid:

  • Stage 1 — 200-210l. s - ainult vilkumine, mitu juurdekasvu võimalust;
  • Stage 2 — 220-240L. s-püsivara, mille raua konfiguratsiooni muutmine on suunatud efektiivsuse maksimeerimisele, vastab GP2 klassi nõuetele;
  • Stage 3 — 250-260L.s — selle mootori maksimaalne võimalik võimsus saavutatakse sisselaske-ja Väljalaskesüsteemi täieliku ümberkujundamisega, märkimisväärse suurenemisega.

Täiendavad tarkvaravalikud: buksivastane süsteem, kavitatsioonikaitse, väändekaitse, 2 lülitiga võimsusrežiimi, täieõiguslik ökorežiim igas etapis.

YAMAHA FZS/FZR/FX SHO 215 л.с

Nende mudelite häälestamise variandid:

  • Stage 1 — kompressori ja vahejahuti täielik eemaldamine süsteemist võimsusvõimalustega 180 kuni 250 hj, vähendades kütusekulu 35%;
  • Stage 2 — 230-240L. s - ainult vilkumine, mitu juurdekasvu võimalust;
  • Stage 3 — 260-300l.s — raudkonfiguratsiooni muutmisega, mis on suunatud maksimaalse efektiivsuse suurendamisele, tehase ülepuhumisel, vastab GP2 klassi nõuetele. See ei vähenda vabakäigu ressurssi, kuna seda tehakse tehase ülelaadimise tasemel.

Täiendavad tarkvaravalikud: buksivastane süsteem, kaitse väändumiste eest, veekahuri komponentide kaitse löökide ja kahjustuste eest pärast hüpet, pehme väljalõige, 2 lülitiga võimsusrežiimi, täielik ökorežiim.

YAMAHA FZR/FZS/FX/GP1800 SVHO 2014-2021

Nende mudelite häälestamise variandid:

  • Stage 1 — 280-300l. s - ainult vilkumine, mitu juurdekasvu võimalust.
  • Stage 2 — 330-380l.s — Raudkonfiguratsiooni muutmisega, mis on suunatud maksimaalse efektiivsuse suurendamisele, tehase ülepuhumisel, vastab GP2 klassi nõuetele. See ei vähenda vabakäigu ressurssi, kuna seda tehakse tehase ülelaadimise tasemel.

Täiendavad tarkvaravalikud: buksivastane süsteem, kaitse väändumiste eest, veekahuri komponentide kaitse löökide ja kahjustuste eest pärast hüpet, pehme väljalõige, 2 lülitiga võimsusrežiimi, täielik ökorežiim.

YAMAHA VX 1100/VX110

Nende mudelite häälestamise variandid:

Vajad konsultatsiooni?

Me võime kõike! Saame oma jetist mis tahes võimsuse, teha mis tahes kütusekulu, muuta käitumist, juhitavust, tööheli ja isegi välimust, valmistades kohandatud vinüüli.

Kõik, mida vajate, on meiega ühendust võtta ja saate üksikasjalikku nõu häälestusvõimaluste, kulude ja kõigi teie Jeti või paadi võimaliku häälestamise nüansside kohta! Helistage meile või täitke vorm ja me võtame teiega ühendust!

Transpordiliik